Sjuk!

Tänkte bara informera om att jag typ är sjuk också. Jag som aldrig blir sjuk har ont öronen, är tjock i halsen, förkyld och trött. Det gör ju att man tappar glöden det också! Så nu går livet bara ut på att jobba och vila. Sen slinker det väl ner ett och annat onyttigt också längs vägen. Men det är inte så att jag tappat kontrollen totalt, men jag överäter absolut! Jag antar att jag tycker sådär småsynd om mig själv och att jag är för orkeslös för att engagera mig och planera för bra mat. Men ja, det är väl egentligen inte riktigt sant. För det är nog lika jobbigt att planera för nyttig mat som för onyttig… eller jag vet inte.

Hur som helst så är det riktigt jobbigt att må dåligt. Jag mår dåligt men är ändå inte superdålig. Det är sådär irriterande mitt emellan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh stackare, krya på dig! :)

2012-02-04 @ 12:30:31
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0