Så glad att vi hittat tillbaka till varandra!

Helgen med mamma har varit supermysig! Åh, jag är så glad att vi har hittat tillbaka till varandra, det betyder så otroligt mycket för mig!

Däremot så berättade jag inget om mitt problem. Vi var ganska sansade också. Mamma hade lagat spagetti och köttfärsås och det intressanta var att vi båda tog lagom portioner. Sen tog hon mer och då tyckte jag att det var tillåtet och äta mer också. Dumt egentligen för jag var mätt. Men, men, det vara bara en liten iaktagelse.

För övrigt brukar jag och killen alltid äta svulla rätt ordentligt på söndagskvällarna men igår var det superlugnt! Vi gjorde lite popcorn men det var inte ens gott så jag återgick till mitt nöje, att sticka.

Idag har jag varit och tränat igen, det går sådär. Visst är det kul men det är jävligt tufft och jag mår rätt pyton efterråt. Men nu ska jag cykla iväg och jobba. Jag blev inringd så det är bara att klä på sig och cykla iväg. Och vet ni?! Jag tänker lämna plånboken hemma så jag INTE KAN köpa något att droga på vägen hem.




Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Underbar inställning! Lämna plånboken! Små steg...ett i taget, bra jobbat! Det va längesedan! Vet dock inte varför!

2012-01-16 @ 22:49:09
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0