What?

Jag måste beklaga mig över något riktigt knepigt!! Jag har tagit fram min vintercykel nu med dubbdäck och det är inte en sån där skön damcykel utan en riktigt jobbigt "sporthoj" med jättesmal sadel och som man typ ligger på när man cyklar. Jag har jobbet mycket på ett ställe som ligger en bit bort så jag får cykla 20 min varje dag fram och tillbaka och nu har jag fått skavsår mellan benen!! Det är ju helt sjukt! Jag har aldrig fått det förut! Frågan nu är, när kommer det att läka? Det svider rätt rejällt och jag är lixom inte sugen på att gnida runt med de där, om ni förstår vad jag menar.

Men jag ska ta det lite lugnt i helgen och hoppas att det känns bättre på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0