Frustration

Jag blir grymt jävla frustrerad över att inte kunna träna som jag vill!! Visst jag kan gå mina morgonpromenader men jag kan inte ens gå med mina stavar för att jag har så in i helvete ont i mina handleder. Jag har haft problem med mina handleder förut men just nu känns det riktigt illa och jag vet inte om beror på att jag överansträngt handlerna med mycket överkroppsträning på gymmet eller om det beror på allt dataskrivande. Jag vet heller inte om jag ska träna på och låtsas som ingenting eller om det förvärrar saken. För det är klart att jag blir orolig, jag menar dom kånglar väl av en anledning?! Men det är ju inte bara handlederna som krånglar, det är ju knäna också. Jag valde att gena lite imorse på promenaden för att knäna värkte. MORR säger jag bara! Men återigen det är inte bara det. Jag jobbar så mycket och har så mycket att göra efter jobbet att jag knappt hinner röra på mig iaf!

 

Men, men jag hoppas på bättre lycka nästa vecka för den här knubban måste/behöver träna gärnet!!

 


Kommentarer
Postat av: ♥ Malin ♥

Kan du inte boka in ett besök hos en sjukgymnast? Bara att ringa till sin vårdcentral. En sjukgymnast kan se om det är så att du behöver träna dina handleder och knän på ett speciellt sätt, eller i fall du ska undvika att belasta dem ett tag. :)

Svar: Mmm, det där med sjukvården har slagit mig...men jag vill inte riktigt heller. Är rädd för att dom ska hitta något fel och rädd för att dom hittar något... skumt va.
Joline

2012-07-05 @ 17:51:40
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag har en fot som är "dumm i huvudet" så jag skaffade mig en pilates boll! Och jäklar vad skonsam och BRA träning - mina magmuskler tyckte mindre om mig några dagar efter det ;)

2012-07-06 @ 03:05:19
URL: http://mittlivochlchf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0