Glömt!

Har ni upptäckt vad som hänt?! I tisdags skulle jag ju ha lagt upp min vikt och lagt upp min rapport till min kontakt på gymmet (Sonja)!! Det har jag helt glömt bort faktiskt och jag har till och med glömt bort att skicka en rapport till Sonja!

 

Jag kan nu stolt iaf skriva att vågen visade 100,2 kg i tisdags. Men… det var i tisdags och efter det har varken tisdag eller onsdag gått särskilt bra. Jag blir så less på mig själv men idag har jag iaf packat med mig bra lunch och mellanmål och väskan är packad och redo för spinning.

 

Men jag kan inte förneka att missbrukaren i mig skriker och den skriker högt! Det känns så lockande att bara släppa kontrollen och ”gå loss” ett par dagar. Men, nej. Jag kämpar mig fram, en måltid i taget.

 

För övrigt kan jag säga att min semester v 32 nu helt är körd. Idag försökte jag prata med chefen men hon säger bomstopp-nej. Hon menar på att det är för sårbart så hon vill att jag ska skjuta på semestern. Det känns jäkligt surt eftersom jag såg fram emot en semestervecka med min mamma, vi skulle passa mina småkusiner och åka till Dalarna. Men nej, det kommer alltså inte att hända.


Kommentarer
Postat av: Minendie

Så himla surt med semestern. Kan hon verkligen göra så?
Min missbrukare skriker också och tyvärr har jag lyssnat alldeles för mycket den senaste veckan. Nu tar jag nya tag. Vi klarar det här!

2012-07-26 @ 17:21:18
URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ledsen för det där med din semester:(
Vet precis vad du menar med att man ibland bara vill släppa kontrollen och äta, äta, äta. för ibland känns det som det enklaste man kan göra, då slipper man kämpa för en liten stund iallafall.
Men du är duktig som kämpar på. Det är svårt!!!
Sköt om dig så hörs vi mer:)

2012-07-26 @ 23:33:30
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Postat av: Tomtan

Synd på semestern!!! Men får de verkligen göra så???? Du närmare dej de magiska strecket!!!! GRATTIS!
Är hem och hämtar kakel och fog och trall och färg och lite annat jox så man har nått jobb :D Mygg och knott!!!! Min vita takpanel är svartprickig..... Men så är livet :D Ha de så gott!!!

2012-07-27 @ 07:57:42
URL: http://entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Kicki

Fan vad tråkigt med semestern :(
Tror inte de får göra så, eller ja, det beror på när du frågade om det.. Hör med facket annars, de hjälper ju alltid till :)

2012-07-27 @ 10:39:58
URL: http://www.machmo.se
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig som du kämpar på!! Jättetråkigt med semestern =(

2012-07-27 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0