Intressant iakttagelse

För ett tag sen var jag på kalas och där fanns ett par där frun hade gjort en magsäckförmiskning. Idag såg hon alldeles normalviktig ut men hennes man! Han var gigantisk! Då tänkte jag i mitt stilla sinne, finns det någon bättre möjlighet att ändra på sitt liv än när ens partner rent fysiskt måste det?! Självklart har han inte samma förutsättningar rent fysiskt men de har ju varandra och han kan lägga om sin kost på liknande sätt! Sen kanske inte jag ska sitta här och vara en besserwisser men är det inte lite underligt....

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan hålla med dig lite där. Så klart måste alla få välja och han kanske inte är intresserad av att gå ned, visst då får man ju respektera det, men jag förstår dig. Faktum är att min man har rykts med i min fart och har tappat 9 kilo nu när jag har viktminskat =)

2012-07-24 @ 00:26:58
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Konstigt att han inte åkt med på hennes sväng liksom, borde ju ha gått lite automatiskt ;O SV: Jag har jobbat inom socialpsykatrin med ungdomar med add/adhd, ångest, depression mm i sommar. Typ världens softaste sommarjobb - en massa ungdomar som inte vill träffa vikarier och därmed ställt in, så jag har fått rätt stor erfarenhet av tv-tittande och skönlitteratur ;S.

2012-07-24 @ 20:57:07
URL: http://Jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0