Härlig tid på gymmet

Ikväll kom jag iväg på ett riktigt skönt pass på gymmet. Det har riktigt krypit i min kropp och jag har verkligen velat röra på mig!!! Igår åkte vi till svärmor och svärfar så det blev ganska lugnt OCH det blev ost och kex på kvällen. Hela jag blev lite ambivalent men sen slank det ner både ett och annat. Men jag är ganska stolt ändå, jag har ingen nolltollerans regel så jag måste för fan vara snäll mot mig själv!! Jag ska inte hacka på mig själv för det är bara dumt! Istället så släpade jag med killen på en kvällpromenad och då mår man genast mycket bättre : )
 
Men som sagt, idag kom jag iaf iväg till gymmet och målet är att jag ska komma upp på en morgonpromenad imorn! Shit va bra det vore om jag kan fortsätta på denna bra bana!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack för din fina kommentar! Det är så mycket roligare att klä upp sig när man känner sig så fin som man faktiskt är! Stor eller liten! :)

Ja jag var på Kryssning för att tävla i en stor karaokefinal :) Supertrevligt var det!:D

Kul att höra att det går bra för dig! Kram

2012-06-24 @ 22:27:44
URL: http://hannahsviktigheter.blogg.se/
Postat av: Kamilla

hejja hejja ♥ Kör så det ryker!
Och visst ska man inte vara hård mot sig själv, ibland så "ramlar man av vagnen" men det är bara att hoppa upp igen, precis som du säger kunde du ju ha ätit ännumera... så var stolt!!
Prommisar botar det mesta! Då känner man sig så hurtig igen :)

2012-06-24 @ 23:15:01
URL: http://minusfyrtioett.blogspot.se
Postat av: Barbro

Nlltolerans de är en sak jag inte alls tror på. För mig fungerar de inte alls. De är som att de förbjudna blir hur gott som helst istället. Dessa promenader är de skönaste som finns.
Vad du är duktig som kom iväg på gymmet :)

2012-06-25 @ 08:46:57
URL: http://byebyekilon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0