Härligt och läskigt

Igår var jag på spinning och det var skönt! Men vad som återigen är jobbigt är att jag verkligen kände av mina knän när jag cyklade. Jag blir så jäkla orolig! Jag tänker alla möjliga hemska tankar men jag försöker slå bort dom. Jag tänker att jag ska försöka ta det lugnt och träna det som är skonsamt för knäna. T.ex. ska jag se till att träna mer styrka på överkroppen. Jag måste se till att flera pass i veckan blir styrka överkropp så att jag får skona mina stackars knän.

 

Samtidigt känns det lite orättvist (jag är mycket för det här med orättvisa). Jag är ju inte sååå stor. Ska mina knän braka för att jag väger 100 kg?! Ja, kanske. Livet är inte rättvist, det sa en professor till mig en gång.

 

Jag bjuder på en dagens iaf.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men fy så jobbigt stackare, fins det inget du kan göra kan man inte köpa typ någon strumpa och sätta över knäna som t.ex. lärare har på handlederna?
SV: Tack för tipset men min mage "mår" bra just nu den är så himla konstig så en dag är det si och en annan är det så, blir inte klock på detta haha. Jag hatar matlagning min man gör allt här hemma vad det kommer till mat =) Massa kramar och hoppas knäna blir bättre!

2012-06-29 @ 11:23:00
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se
Postat av: Barbro

Vilken ursnygg tunika du har på dig.
Varifrån har du köpt den???

Tjorvande knän är inge kul alls. Jag skadade mitt knä å de blev 6 eller 7 operationer på 11 år innan de blidde bra igen Men nu funkar de men jag får inte överanstränga de då börjar de bråka.

2012-06-29 @ 19:14:51
URL: http://byebyekilon.blogg.se
Postat av: Ella

Jag opererade mitt knä 3 ggr förra året inom loppet av 2 veckor efter att ha krockat och krossat knäskålen och bröt lårbenet och smalbenet. Hade ont när jag försökte få upp musklerna i knät, det kan vara dåligt med muskler i knät? Finns många småmuskler i ett knä! Annars, gå till en doktor och kolla om det är vatten i det. (vet inte så mycket om det men det är nåt sådant iaf!)
Lycka till!

2012-06-29 @ 21:31:10
URL: http://gabbiesvikt.blogg.se/
Postat av: j.

Vilka fina kläder! Tråkigt det där med skador.. crosstrainer ska ju vara väldigt skonsamt har jag hört. Och på en sån bara rinner kilona av, typ.

Svar: Ja crosstrainer är ju kanon! Jag ska iväg stax och försöka bränna lite ;)
Joline

2012-06-29 @ 23:11:55
URL: http://Jenniferitext.blogspot.com
Postat av: Tessan

Åh, älskar din tunika!

har du testat såna där elastiska saker som man drar över knäna? Jag använder sånt till mina fötter och det fungerar kanon :)

Svar: Tack! Det där med knästöd tåls verkligen att kolla upp!
Joline

2012-06-30 @ 02:51:06
URL: http://mittlivochlchf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0