Hur gick det tror ni?

Fy bubblan, igår blev det tokknas. Jag blev fullkomligt galen på min kille! Nu kan jag inte riktigt komma på varför och det skrämmer mig faktiskt. Tänk att jag blev så uppretad att jag fick värk i tänderna för att jag bet ihop käkarna så mycket. Jag vet inte när jag somnade men när kyrkklockan slog 12.00 var jag fortfarande klarvaken. Jag gissar att ni nu kan lista ut att när klockan ringde kl 06.00 så var jag inte alls sugen. Jag kom alltså inte iväg till gymmet men jag har lovat mig själv att det blir någon form av aktivitet ikväll istället.

För övrigt är jag jättelycklig för idag blev det klart att jag ska vara hundvakt!!! Jag fullkomligt älskar hundar och nu ska jag alltså få ha en i en hel vecka!!! Snacka om att det kommer att bli promenader då! Det blir ju väldigt svårt att snooza vidare på morgonen och strunta i morgonpromenaden, nej det skulle jag inte ha hjärta att göra. Jag ser alltså fram emot detta på flera sätt!! Jag får mysa och umgås med en hund och jag kommer att få massor med motion!!!

Vet ni vad som också ska bli spännande?! Jo min kille är allergisk (största anledningen till att vi inte redan har hund) och den här rasen anses vara "allergivänlig" så det ska bli jätteintressant och se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja visst var de fina. Hur går det för dig? Kram

2012-06-14 @ 07:29:14
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Barbro

Åh så härligt med lånehund Du kan låna min åxå ibland ;) Helst när de regnar *fniss*

2012-06-14 @ 09:26:38
URL: http://byebyekilon.blogg.se
Postat av: Jeanette

Det är så underbart att vara ute med en vovvsing. Finns nästan inget bättre, tom promenader i spöregn blir roliga!

Sv: ja magen var ju så där glad på mig. Men ju tuffare o hårdare träningen är desto roligar har jag =)

2012-06-14 @ 16:23:55
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0