Olika...

Fy va jag mådde skit imorse! Jag vet inte varför men jag ställde snabbt om klockan och somnade om. Usch va jag ogillar sånt!
 
Jag inser att jag nog framstår som rätt bipolär i min blogg. Ena dagen skiner solen onaturligt mycket och jag kämpar, om än lite så kämpar jag och putt och nutt. Sen är det smått nattsvart ibland och jag ser knappt ljuset i tunneln.
 
Så vad kommer jag fram till av det här resonemanget då? Ja... faktiskt inte så mycket. Jag kanske är lite bipolär. Vad vet jag. Men en sak som jag vet och den vetskapen är faktiskt lite till last ibland. Det är att jag är så fruktansvärt medveten hela tiden. Jag vet ju om mina brister och ändå tuffar mig tåg på... eller nej... jag är mer som en nyårafton, full med raketer i olika färger och former. Haha, titta nu fick jag in lite puttig och njuttig poesi i detta inlägg också!
 
Men, men allas dagar går väl lite upp och ner... mina kanske går både lite högre och djupare än andras... vad vet jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Tänk vad härligt att du är som du är å inte som någon annan :)

Jag är åxå mer samma som du När solen skiner så skiner den hur mycket som helst å sen när de är svart då är de som en jordkällare å så växlar de å de finns inget mellanläge

2012-06-28 @ 08:48:37
URL: http://byebyekilon.blogg.se
Postat av: E

Oj vad jag känner igen mig i det du skriver. Jag är precis likadan, nu märks det inte så värst i just den bloggen, men jag har även en privat som bara några få nära vänner har lösenordet till och där går det upp och ner vill jag lova.
Jag har fått för mig att det har och göra med mitt otroligt dåliga självförtroende, och att jag ska kunna hålla mig mer "jämn" när jag tillslut lyckats med vikten och kan må lite bättre med att vara jag...
Om inte är det ju rätt spännande, man vet aldrig när man blir skitglad över minsta lilla och känner sig sjukt grym ;)

2012-06-28 @ 10:27:13
URL: http://minstfemtonkilomindre.blogg.se
Postat av: Josefin Ärlevik

Hej, fin blogg! Allt bra? :)

2012-06-28 @ 15:44:41
URL: http://josefinarlevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0