Ändrade planer

Det blir ingen båtresa.

Efter lite dramatik när min kompis ville blåsa av resan så berättade hon tillslut att, hon är gravid. Jag blev faktiskt lättad över det faktum att det fanns en rimlig förklaring och sen blev jag lite smått chockad. Detta är min bästa kompis och det hela känns vädligt underligt... ska hon få barn? Men jag ska inte dra på alltför stora växlar nu. Hon ville vänta med att berätta men det var svårt med tanke på att hon helt plötsligt ville blåsa av en båtresa som vi båda sett fram emot.

Nu hoppas vi bara att allt rullar på och går bra!

Men den här bloggen är lite av en egoblogg så tillbaka till mig ;) Det här tog ju lite udden av min kämparglöd, det ska jag erkänna. Samtigt är det väl väldigt skönt att få något att skylla på. Men jag kämpar på iaf och jag känner mig rätt stolt. Däremot känner jag mig lite snurrig över om jag verkligen äter bra. Jag är rädd för att jag äter för mycket! Men, men det får tiden utvisa.


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja ta fram måttbandet! Det är ett bra kompliment, speciellt om man blir lite besviken på siffrorna på vågen.

2012-05-03 @ 08:05:36
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: J.

Håll mattiderna, det är det bästa. och tänk halva tallriken grönsaker, 1/4protein, 1/4potatis/pasta.. då får man med det mesta. Så gör jag iaf och det funkar :)

2012-05-03 @ 20:53:11
URL: http://Jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0