Dålig

Tänk va dålig jag är på att skriva! Och egentligen vill jag ju verkligen skriva nu för det kliar faktiskt lite i fingrarna. Men det är ganska mycket på jobbet nu och det har varit mycket på fritiden också... eller nja, jag har helt enkelt inte prioriterat bloggen.
 
Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt har ätit skit varje dag sedan i fredags. Imorn är det invägning med min PT och jag vill verkligen hålla mig från godsaker idag så att det inte ser riktigt lika illa ut imorn på vågen... suck.
 
Idag vandrade jag till jobbet för ovanligheten skull. Jag gillar verkligen inte att gå så jag brukar alltid cykla men dagen till ära så gick inte det så jag traskade iväg med ryggsäcken backad med träningskläder och vad tror ni händer?! Jag trampar på något och ramlar nästan omkull! Nu har jag ont i foten och jag vet inte vad jag ska tro och tänka. Till en början gjorde det nämligen inte ont men nu, flera timmar efter är det värre!
 
Men vi får väl se om jag släpar mig till gymmet eller inte...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sänder massvis med kramar

2012-10-16 @ 20:23:10
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0