Gjort nytta

Dagen har varit ganska jobbigt faktiskt. Jag har såå gärna velat äta godis men imorn ska jag väga mig framför min PT och det vore ju väääldigt skönt om vågen visade ett liiitet minus iaf! Det ser dock inte särskilt lovande ut för jag har inte skött mig så bra denna vecka. Förra veckan vägde jag in mig hos min PT och inte ens första veckan kunde jag sköta bra! Men, men jag är glad åt det lilla.
 
Kvällen blev iaf kanon för min mamma kom hit och vi lagade en jättestor tacopaj så nu fick jag ladda frysen med lite matlådor. Vi lyckades även rensa två garderober och det var riktigt skönt, jag slängde massor med slitna och trasiga skor, jag skickade ännu mer till secondhand och lite åkte i textilåtervinning. Ja och så var det en sak till! Världens största kasse åkte upp i garderoben och den innehåller bara "krympa i kläder". Det är riktigt sorgligt men det är inget annat än otroligt sant så det var bara att bita i det sura äpplet och skicka upp påsen och hoppas på att jag ska krympa... eller att kläderna börjar växa där uppe....
 
Underbara mamma iaf som kom och hjälpte mig med allt, det värmde mitt hjärta!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Nu funkar det :) tack!

2012-10-30 @ 21:47:20
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0