Inte så bra

Ja herregud, vad ska jag säga…

 

Vinprovningen blev inte så lyckad igår eftersom min kille hade fått veta lite jobbiga saker under dagen. Vi pratade massor hela kvällen igår och imorse mådde jag verkligen skit. Kanske berodde det lite på vinet också men jag ville under inga omständigheter gå till min PT. Men, det var bara att släpa mig iväg, men som sagt, jag var trött och slut så träningen blev inte så givande. Tyvärr blev jag inte särskilt mycket piggare av träningen heller, jag känner mig fortfarande trött och slut.

 

Idag kommer jag inte att göra många knop på jobbet men det skiter jag i.

 

Men! För att vinkla det hela och se på det positiva så valde jag att inte dricka särskilt mycket vin igår, jag smakade bara och lämnade mycket! Jag tog mig upp imorse trots att jag verkligen inte ville. Och, jag har inte ätit något ”dumt” sen mitt återfall.

 

Tack Thea för påminnelsen och tack alla andra för all pepp!


Kommentarer
Postat av: smulan

Då har du verkligen hanterat du jobbiga bra. Bra gjort! Hoppas du snart mår lite bättre och känner dig piggare.

2012-10-03 @ 22:12:54
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Postat av: Anna

Jag hoppas de ordnar sig för din kille och bra jobbat av dig som fixat de så bra! Kram

2012-10-04 @ 09:32:08
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0