Måndag igen

Då var det måndag igen med den återkommande måndagsångesten. Men läget är inte så farligt faktiskt, det kunde vara värre.

 

Men nu ska jag istället fokusera på min underbara kille, för ja, just nu ska han ha extra cred för han har gjort så mycket bra på sistone! Ibland kan jag nästan stanna upp och tänka, shit vilken underbar kille! Ibland retar han verkligen gallfeber på mig men det är helt otroligt va han är öppen för livet och för förändringar och nya tankesätt. Jag själv får stanna upp och inse att jag är en riktigt skitstövel ibland och så får jag försöka att tänka nytt, även fast det är jäkligt svårt ;)

 

Det är skönt att livet går framåt på flera plan, vårt förhållande blir faktiskt bättre när jag jobbar med mig själv!

 

Men! Tyvärr har det gått och går sådär med både mat och träning och jag skäms! Det enda sätt jag kan komma på just nu är att jag ska ringa till min tränare och be att vi träffas 2 gånger/vecka i ett par veckor för att kicka igång mig igen.  

 


Kommentarer
Postat av: felicia

åå så mysigt det ser ut!!

2012-10-13 @ 08:57:58
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0