Måndagsångest

Vilken jävla måndagsångest! Jag mådde verkligen skit i morse och lekte med tanken att stanna hemma! Men nu är jag på jobbet och det rullar på. Visst, det känns fortfarande inte bra men förhoppningsvis blir det bättre.

 

Jag måste faktiskt skriva om att jag sovit väldigt dåligt nu den senaste veckan. Jag som brukar vara så himla duktig på att sova vänder och vrider mig och vaknar en massa. Igår hade jag sminkat upp mig för jag skulle ut en sväng på stan för och träffa lite släktingar som var här på besök. Då säger både mamma och min morbrors tjej att jag ser trött och febrig ut. Kul, tänker jag, här har man sminkat upp sig för och se lite pigg ut men vad hjälpte det?

 

Jag tycker bara att det är så jäkla trist att jag ska må såhär för egentligen har jag ju ett ganska bra flow just nu. Men, men det blir nog bättre.

 


Kommentarer
Postat av: J.

HIT står för högintensiv träning, som är lite crossfitinspirerad. Där jag tränar är man uppdelad i fyra grupper i varsitt hörn av lokalen som kör tre olika övningar om och om, så fort man kan i 4min tills man byter hörn och kör tre andra övningar i 4min osv. Passet är bestående av bla kettlebells, skivstänger, häckar, medicinbollar men även av olika vanliga övningar som armhävningar, situps, burpees mm. Vääääldigt jobbigt, men roligt!

2012-10-01 @ 11:40:22
Postat av: Anna

TE är så galet gott, speciellt nu på hösten :D
jag hoppas du ska få mer ro i kroppen, sänder kramar

2012-10-01 @ 11:51:16
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: alexandra

hoppas du inte håller på att bli sjuk :/kram på dig

2012-10-01 @ 20:13:40
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: GT

Hej där,trötter!
Vill bara berätta att jag har det exakt likadant med att vara spikvaken och inte kunna sova.
Visste inte varför-ända tills en klok kvinna berättade att det ofta beror på att DET ÄR FULLMÅNE!!
Kollade lite i almanackan när jag sovit dåligt-och det stämde!?
Så nu när jag vet att det är fullmåne dags-är det ganska skönt att veta varför.Kanske det är så för dig också?
Kram

2012-10-01 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0