Tappra läsare!

Va tappra ni är som kommer in på min blogg även fast det ekar tomt på inlägg.

 

Jag har haft en tuff vecka, nej, jag menar jag har gjort föregående vecka till en tuff vecka vilket har resulterat i att jag har ätit, ätit och ätit.

 

Idag träffade jag min PT igen och jag har faktisk inte tränat sedan jag träffade min PT förra onsdagen. Det som däremot är positivt är att det känns som att min kropp blir starkare! Det är skitkul att träna med henne och jag gör framsteg! Hon är även väldigt duktig på att berömma mig för min teknik och det betyder guld för mig! Jag vill ju nämligen tro att det bor en ganska bra träningsmänniska under allt fett.

 

Men tillbaka till det dåliga. Det är sjukt hur gärna jag vill äta egentligen, jag blir helt ärligt chockad av kraften i suget, begäret och behovet! Igår var första dagen utan godis på ett tag och idag har jag en förjäklig huvudvärk. Jag säger till mig själv att det är ”giftet” som går ur så det är bara att stå ut. Men, jag kan inte lova något. Det knepiga i situationen är att jag har bett min PT att jag ska få väga mig framför henne varje onsdag morgon men problemet är alltså att vi inte kommer att väga in mig förens på onsdag… Risken för att jag ser detta som en kanonmöjlighet att ”äta upp mig” inför invägningen är stor…

 

Hur som helst så hoppas jag att jag är tillbaka igen både i bloggandet och i mitt arbete mot en friskare hjärna och kropp!

 

 


Kommentarer
Postat av: EE

Det är klart att jag kikar in här hos dig :).. Vad härligt att din PT är bra! Hur du än gör inför onsdag så hoppas jag att det kommer kännas bra när du är där! Tänk på vilken stor förändring det blivit hos dig ändå! OM det nu är så att du "äter upp dig" innan onsdag, så ser du ju iallafall onsdag som en kick-start på nåt nytt verkar det som. Heja dig!

2012-10-13 @ 14:36:52
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Postat av: Anna

Kämpa på vännen! Oavsett vad som händer är du ju medveten om ditt beteende nu, du har kommit långt! :-)

2012-10-14 @ 12:44:45
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Lotta

Vilken jättefin blogg du har och även om det "ekar" så är det du skriver/skrivit väldigt bra och välskrivet! Hit kommer jag absolut flera gånger och följer dig!
Lycka till!/ Lotta

2012-10-14 @ 19:28:57
URL: http://jagakcal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0