Riktigt häftigt!

Hemma igen efter en lång dag/kväll men det har varit riktigt kul! Jag har stått i på en den största scenen i min stad och det känns skithäftigt! Visst var det i bakgrunden av de riktigt stjärnorna men ändå! Det var riktigt häftigt!
 
Just nu önskar jag att jag bara kunde sätta mig i soffan och mysa och sticka men jag har ju plockat massor med äpplen så nu är det bara att sätta igång och mosa... men det blir nog kul med en ljudbok i öronen. O sen hinner jag kanske sticka en liiiten stund senare om jag lägger i en högre växel ;)
 
För övrigt var jag och tränade imorse, jag har fått ett träningschema av min PT och idag provade jag det för första gången. Det kändes bra och förhoppningsvis så ska jag kunna höja vikterna ganska snart!
 
Men jag glömde ju! Idag så bjöds det på pizza och jag har haft ångest ända sedan jag visste att det skulle bjudas på pizza. Jag vet inte hur mycket jag åt för pizzorna var redan skurna i bitar men jag blir så irriterad på mig själv att jag bara lät bit för bit slinka ner och sen vet jag inte hur mycket jag ätit egentligen! Det är ett av mina problem, att jag inte kan kontrollera mig själv och lätt överäter. Mitt problem är tyvärr inte bara att jag missbrukar godis och glass!
 
Men, men nu är den utmaningen över och ny följer!

Kommentarer
Postat av: smulan

Låter roligt med uppträdandet och då laddar det ens batterier:)
glöm det där med pizzan. Det är lätt att det blir så, men du vet om det och då kommer du snart att komma på ett sätt att hantera det och minska risken att det händer. Att vara medveten om vad som blir tokigt med ätandet är halva jobbet. Den andra halvan kan du ta tag i när du vet hur du ska göra. Ha en underbar helg. Kram

2012-09-29 @ 20:33:11
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Postat av: Jennifer

you go grrll!

2012-09-30 @ 01:05:11
URL: http://jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0