Krig

Det är kanske något bra att jag inte hinner skriva. Det betyder kanske att jag har fullt upp med andra saker i mitt liv ;)
 
Jag har hittat på mycket kul på sistone men nu ska jag fokusera på nuet. Idag är det krig! Idag är det en sån där "magisk måndag" som kommer sååå många gånger i sååå mångas liv. Jag vet att det inte kommer hända något magiskt idag men jag vet att JAG måste kämpa idag! Jag har levt riktigt illa de senaste dagarna och jag står inte ut med mig själv! Jag måste kämpa! Jag är en jävla missbrukare och jag måste inse det! När jag går runt och tänker på godis så ska jag jämföra det med amfetamin! Jag måste likställa godiset med något riktigt allvarligt så jag förstår vad jag håller på med. För visst är det jävligt lätt att säga, "ja men lite godis ikväll är ingen fara". Men hur ställer man sig till påståendet "ja men lite amfetamin ikväll är ingen fara". Kanske är jag ute och cyklar, vad vet jag men mitt sug är starkt och min vilja är så svag! Jag måste inse att det är krig!
 
Jag har vetat att denna måndag skulle bli en sån där "magisk måndag" och jag har haft panik inför det. Jag har ätit MASSOR (vilket är helt idiotiskt, jag vet) och igårkväll ville jag nästan bryta ihop. Jag kände mig så ledsen och ensam.... jag försöker ju att lämna min kärlek, min bästa kompis, min snuttefilt, min trygga famn, mitt (nästan) allt...
 
Jag är sjuk och nu ska jag kämpa, JAG SKA FAN KÄMPA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det kommer du fixa!

2013-03-12 @ 21:48:19
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0