Andra veckan

Min PTs våg sa ynka 0.6 minus men det är okej. Det stämmer iaf överens med min våg hemma.

Vi pratade mycket och jag sa att det kändes för strikt i helgen så nu tänker jag välja mer själv. Det var iaf härligt att lufta tankar och känslor och hon känns så engagerad! Just nu är hon en stor del i förändringen av mitt liv men jag är så orolig för att "återfalla"! Jag kan hålla mig samman en kortare tid men kommer jag att orka? Kommer jag att vara ärlig? Det kan bara tiden utvisa men juat nu ska jag vara stolt över mig själv för det går så bra!! 

Jag känner mig verkligen laddad med god energi och ikväll gjorde jag ett helt grymt spinningpass! Jag kan om jag vill! 

Kommentarer
Postat av: EMMA - M I T T F A T A S S

Vad skönt med en PT som är engagerad!

2015-04-29 @ 08:34:38
URL: http://mittfatass.blogg.se
Postat av: Louise

Känner igen det där med tryggheten att någon annan peppar en och man undrar om man klarar det själv! Tänk på att du ju alltid har oss som stöttar dig! :)

2015-04-29 @ 10:25:25
URL: http://sizesixteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0