Ångestnivån i topp

Min ångestnivå är rätt hög just nu. Idag har jag känt mig helt ur form. Som att jag vet att något stort är på gång. Som att jag är och nuddar vid botten kanske... 

Nu är det nämligen bokat och klart. På tisdag sätter jag igång med min PT. Fy fan va läskigt det känns! Jag är rent utsagt rädd! Och vad kommer hända under dagarna innan jag sätter igång med henne ? Jo jag kommer inte kunna hålla mig borta från godsaker. Men jag ska INTE balla ur helt. Dagen idag har gått okej men jag har inte orkat fota.

Sen har jag funderat på det här med mitt instagram. Jag tror att jag kommer att göra det privat bara för mig och henne men att jag kan dela med mig av vad som skrivs här. Men jag vet inte, jag har inte bestämt mig.  Jag känner bara en sån stor inre press av att alla bilder måste vara fina om det ska vara ett offentligt konto och det är ju inte så lätt när man måste ta typ 5 bilder/dag. 

Kommentarer
Postat av: Simply

Det kommer gå jättebra! Du har ju redan märkt att vikten går neråt med detta tänk,så varför tror du att du inte kan? Tänk bort det!!! Du har ju redan varit jättemodig och startat det, Peppkram

Svar: Tack! Jag måste bli bättre på att tänka att jag kan! Jag är så van att misslyckas så jag har tyvärr inte så höga tankar om mig själv.
Joline

2015-04-10 @ 00:20:42
URL: http://simplysugarme.wordpress
Postat av: Annika

Du klarar det! Och försök tänka bort pressen. Även om du "misslyckas" 5 dagar i veckan så har du lyckats 2! Och nästa vecka kanske blir 3 osv.

Svar: Så sant, man måste tänka så! Tack!
Joline

2015-04-10 @ 08:10:45
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0