Det rullar på

Ännu en dag har gått bra och jag har även fått till ett spinningpass! Det går bra nu, haha. 

Imorgon ska jag till en kompis och vi ska ut o äta. Lite nervöst och jag är orolig för vågen som just nu är på min sida. Men jag ska försöka att inte balla ur utan hitta tillbaka till banan fort! 

Idag har jag varit ledig och jag har haft fullt upp hemma. Jag har insett hur mycket tid jag har när inte all "egen tid" går åt till att trycka i mig sötsaker. Tänk om min PT hade sett hur jag har levt under vissa perioder , hon skulle bli förfärad! Det hade också varit intressant att veta vilka pengar jag la på sötsaker. Jag tror fan inte att det är så mycket mindre än vad jag lägger på min PT varje vecka (1 pt-tim ca 500 kr).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0