Eländesdag med ljuspunkter

Dag nr 4 i mitt "nya liv" och livet känns jävligt surt. Dagen har varit fylld med bråk och jag har knappt fått något gjort! Jag känner mig rätt misslyckad på alla sätt och jag känner mig fetare än någonsin! Jag har haft lite koll på vågen och det brukar gå fort för mig när jag går över till ett nyttigt liv men nu har 4 dagar bara gett -0.4 kg på min våg. När jag har sett mig själv i spegeln när jag gått förbi den idag har jag verkligen tyckt att jag ser fetare ut än någonsin! Speciellt i ansiktet!!
 
Oj, fy vilket tråkigt inlägg det här blev! Jag tror iaf att lite av min bitterhet ligger i att jag egentligen skulle ha gått på bio idag och jag hade planerad att jag fick köpa en påse bilar. Jag tror att jag såg fram emot det så mycket att när det inte blev något kom nog min ångest ut på alla möjliga sätt.
 
För övrigt har dom här fyra dagarna gått otroligt bra! Det känns inte särskilt svårt att hålla mig borta från godsaker och jag ser fram emot att träffa min tränare på tisdag för att prata om hur veckan har gått men jag är även nyfiken på att se vad hennes våg säger!
 
Här kommer några screenchots!
Bildnr 1 Lunch igår
Bildnr 2 fika igår
Bildnr 3 Middag ikväll
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Starkt att säga nej till kakor när man märker att personen som bjuder inte blir glad.

Svar: Tack, ja hon var ihärdig ska jag säga! Jag fick kämpa för min rätt att avstå!
Joline

2015-04-19 @ 16:56:30
URL: http://sizesixteen.blogg.se
Postat av: Selma

Tycker att 0,4 kg på fyra dagar var bra! Känner känslan. Har den ofta. Tom spegeln ljuger ibland.

Svar: Mmm det kanske är bra. Men jag är lite nervös för vad vågen ska säga på gymmet imorgon. Samtidigt är jag taggad och spännad :)
Joline

2015-04-19 @ 18:55:31
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
Postat av: Viktkamp

Känner så väl igen mig när man blir besviken för att det inte blir som man planerat när man ska tillåta sig att äta något <3 Ny vecka och kämpa på <3

Svar: Ja tänk att det ska kännas så, det är bra tokigt! Men det blev inge godis alls så jag känner mig rätt stolt!
Joline

2015-04-19 @ 21:44:40
URL: http://viktkamp.se
Postat av: Annika

-0,4 på fyra dagar är ju jättebra:D
Heja dig!

Svar: Tack! Jag kanske har lite höga förväntningar, det viktigaste är ju att det går åt rätt håll!!
Joline

2015-04-20 @ 08:09:48
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com
Postat av: Eleonor

Nu vill jag läsa mer! Och håller med övriga talare - många bäckar små blir en flod tillslut!

2015-04-21 @ 21:53:02
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0