Fartfylld dag

Shit vilken fartfylld dag jag har haft! Det började med yoga 06.30 och sen hände det massor på jobbet så jag har inte haft en lugn stund! Maten blev absolut inte på sina planerade tider men jag mådde bra ändå och det har varit en kul och spännande dag!
 
Vågen visade -0,6 kg imorse så enligt min våg har jag gått ner 1.2 kg sedan jag började för två veckor sedan men vi får väl se vad vågen säger på gymmet imorgon.
 
Jag känner mig också liiite mindre svullen i kroppen rent generellt men jag önskar såklart att vågen skulle vara lite mer generös.
 
Men det ska bli kul att träffa min tränare imorgon och prata lite. Jag ska säga att jag inte är sugen på att vara så strikt i kosten som hon tycker! Jag var jäkligt bitter på både henne och mig själv i helgen men nu känner jag mig laddad med ny energi!
 
En sak som jag verkligen insåg idag är att jag är grymt stel i kroppen på morgonen! Jag klarar absolut inte av att göra samma saker på yogan som jag skulle klara på kvällen!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jag

hej...grattis till dig också...

2015-04-28 @ 14:56:00
URL: http://www.ganerivikt33blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0