Jag blir så peppad!

Andra dagen och jag sitter här med halsbränna och ett jävla humör. Jag blir jävligt sur när jag inte får socker och av någon anledning så får jag halsbränna när jag lever nyttigt eller är hungrig. Konstigt säger mina smala kompisar men jag har en överviktig kompis som har samma problem! Någon som känner igen sig?
 
Men det är ingen fara för jag mår bra och jag måste säga att kommentarerna från min PT på mitt instagramkonto verkligen hjälper! Hon är så peppande och jag blir så glad och stolt! Jag hoppas innerligt att det här ska ta mig på vägen mot ett friskare och hälsosammare liv!
 
Denna dag har verkligen varit kanon, jag har fått till lite vardags motion ca. 3*30 min promenad och jag har ätit bra.
 
Här kommer ett par screenshots från gårdagen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt!
Angående halsbrännan så har jag en teori(helt egenpåhittat sådan så jag vet inte alls om det kan stämma)
Men är man van att äta stora mängder mat så producerar ju magsäcken mer magsyra för att smälta. Har man då gjort det under en lång tid är kanske magsäcken så van vid att överproducera magsyra att den fortsätter med det även när man äter bättre och det leder till halsbränna...Men den borde ju vänja sig vid de nya förutsättningarna också och så blir det bättre igen. =)

Svar: Ja men det låter verkligen logiskt!! Nu har jag en förklaring på min konstiga fysik!
Joline

2015-04-17 @ 08:46:50
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0