Komplikationer

Det känns som att jag haft en riktigt bra dag! Jag sitter nu med ett päron och lite salta pinnar och det ger mig liite ångest. Det känns som att jag "slösar" kalorier på salta pinnar som egentligen inte är min grej. Men å ena sidan tror jag att det kan vara bra att äta något som är lite gott för att livet inte ska bli urtråkigt. Jag är ju van att "moffa" godsaker på kvällarna så då får jag väl vänja om till nyttigare alternativ och sedan kanske vänja av mig med det också.
 
Skitsamma om det. Nu till det fysiska problemet. Jag vet inte hur jag ska förklara men jag skriver det straight out. Jag tror att jag har en försvagad slidvägg bakåt vilket gör att något buktar innåt. Jag har hela tiden tyckt att något varit konstigt efter förlossningen men nu måste de ha förvärrats för jag känner ett fysiskt tryck ibland. Jag kan fysiskt känna att något finns där som inte funnits förut.Jag väntar på en tid hos gyn men det tar ju sin lilla tid. På grund av detta känner jag mig inte helt taggad på träning. Det gjorde jag väl inte heller men nu är jag orolig eftersom det förvärrats och därför vill jag inte anstränga mig för mycket. 
 
Jag ber om ursäkt för detaljer men kanske har någon varit med om något liknande?
 
Efter den här trevliga informationen så bjuder jag på (o)smakliga matbilder från dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Selma

Har inte varit med om samma, men tänker att du i alla fall kan ta promenader som träning så du får lite och håller vanan? Hoppas du får hjälp snart!

Svar: Så sant! Promenader borde vara lungt och lättare träning på gymnet också! Jag får inte skylla på detta bara för att jag är slö!!!
Joline

2015-04-03 @ 22:58:53
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
Postat av: MC

Hej hej,
Jag har problem med samma sak. Min barnmorska sa att allt var så fint så, men icke. Bakre slidväggen ramlar inåt. Kan säga att det är a och o att hålla toa-rutinerna, om jag väntar för länge så är det väldigt svårt att kunna gå på toa senare.
Mitt har blivit bättre av promenader faktiskt, försöker gå 6km nästan varje dag och gör lite knipövningar samtidigt. Det har blivit stor skillnad!
Jag gick upp 30kg, 68-98, under min graviditet. Jag kämpar på med PT och paleo-kost, har inte kunnat börja träna pga fogarna så inte gått ner något än. Börjar bli kämpigt!

2015-04-04 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0