Hon ska sluta

Då var det måndag igen och jag är ju grymt dålig på att uppdatera bloggen.
 
Jag har t.ex. inte skrivit att min PT ska sluta! För två veckor sedan berättade hon att hon kommer att sluta i september. Jag kommer att kunna ta ut de PT-timmar som jag betalat för hos henne och sedan erbjöd hon mig att fortsätta och träffa chefen för gymmet. Min PT beskrev det som att chefen arbetar litegrann med klienter och då är det med just sådana som mig, alltså de som försöker hitta en mer hälsosam livsstil och som vill gå ner i vikt. Jag har funderat fram och tillbaka och vet inte hur jag ska göra. På ett sätt känner jag att jag absolut inte klarar mig själv, jag behöver någon som håller mig i handen. Samtidigt är det helt sjuka pengar och eftersom jag inte "brinner" för det här blir det ju inte mycket valuta för pengarna! Kanske ska jag prova att köra på egen hand och om det verkligen inte fungerar får jag väl söka hjälp på nytt! Som det ser ut nu kan jag nästan inte med gott samvete lägga dessa pengar på den här tjänsten... det blir ca 600 kr/vecka...

Kommentarer
Postat av: Louise Sörensson

Är det kosten eller träningen som du har svårt att hålla igång motivationen till? Finns andra lösningar för att hålla igång motivationen och för träningen så kan du ju alltid hitta en träningspartner som håller igång dig! Lycka till :)

Svar: Det är nog lite både och som är problemet men framförallt är det kosten och motivationen att "sköta sig". Jag faller lätt in i "allt eller inget-tänk". Jag har många omkring mig som kämpar med vikten just nu så support omkring mig kan jag nog fixa :)
Joline

2015-08-10 @ 17:34:56
URL: http://sizesixteen.blogg.se/
Postat av: Louise Sörensson

Är det kosten eller träningen som du har svårt att hålla igång motivationen till? Finns andra lösningar för att hålla igång motivationen och för träningen så kan du ju alltid hitta en träningspartner som håller igång dig! Lycka till :)

2015-08-10 @ 17:34:56
URL: http://sizesixteen.blogg.se/
Postat av: madde

Det är synd att det sak vara så dyrt med PT, hade själv velat haft en. Men tycker det är för dyrt. Har turen att sambon pushar mig. Som föregående skrivare kan det vara bra med en träningskompis =) Mycket lättare och roligare att träna och äta rätt då =)

2015-08-11 @ 10:11:22
URL: http://madderavald.bloggplatsen.se
Postat av: Josephine

hur går det? Saknar dig här! 😘

2015-08-17 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0