Uppdatering

Tänk alla goa människor som letar sig in här trots att jag är så dålig på att uppdatera!

 

Ni fick visst ingen uppdatering förra veckan och det är ju för att jag har så svårt att få saker och ting gjorda! Men, men idag kommer den iaf och imorgon är det dags för en ny invägning.

 

Förra veckan gav ett resultat på + 0, 9 kg på min våg tyvärr har jag glömt vilket + det blev på PT:ns våg.

 

Vi kom fram till att jag ska kämpa på men riktigt så blev det inte. Det har verkligen åkt ner både det ena och de andra den här veckan. Inte urspårat eller så men jag har unnat mig en mjukglass när alla andra ätit en och jag och killen har delat på lite godis vissa kvällar. Ingen katastrof men det är heller inte bra.

 

Imorgon är det som sagt dags för invägning igen och jag hoppas att jag kan få ett liiiitet minus iaf, trots min kosthållning och utebliven motion.  

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Selma

Fortsätt kämpa! Ge inte upp! Håller på dig, ett upp och två ner tillslut när vanliga höstrutiner kommer, tror jag i alla fall!

2015-08-05 @ 22:58:39
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0