Veckans resultat

I tisdags träffade jag min PT och ställde mig på vågen. Min våg sa - 0.8 kg och hennes våg sa - 2,2 kg! Hennes våg är lite konstig faktiskt! Min våg är mycket jämnare. Hur som helst så frågade hon om jag inte ätit idag. Jag svarade "nja i princip inte". Det var iofs en sanning med modifikation och jag förklarade mitt handlingsätt. Jag visste att förra veckan inte var någe bra och lite prestationsångest har jag i kroppen så mån och tis åt jag i princip inga kolhydrater, detta för att "lossa" lite vatten i kroppen och få en liten viktminsking för syns skull. Ja, alltså jag har fortsatt på den bra vägen mån-ons, idag har jag ätit mycket sushi och en bulle men det är ingen katastrof.
 
Det är inget bra handlngsätt det där men å andra sidan fick jag en liten kick och jag känner mig på banan igen. Idag är dock motivationen något lägre. Jag tror fan att jag har PMS. Det är inget jag direkt brukar känna av men jag är arg, otrevlig och grymt sugen på chocklad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0