Ännu en bra dag!

Ännu en bra dag! Jag har varit hos en mammakompis och haft det trevligt. Jag köpte med mig lite sushi och guuuud så gott det var! Vi gick en rejäl promenad ute på isiga och leriga skogsvägar så lite motion har jag alltså också fått till.
 
Nu till den där jävla vågen. Jag hade ju lovat att ställa ut den i förrådet! Nu funderar jag över vad jag ska ha för argument men sanningen är ju att det inte finns några bra argument! Men jag ska ändå vara ärlig med vad som rör sig i mitt huvud.
- jag har den som kontrollmedel för att se att jag inte spårar ur (upp) viktmässigt.
- jag mår bra av att se att det går nedåt. De första dagarna av nyttighet brukar jag tappa ganska mycket och då blir jag extra peppad.
 
Kan det vara en okej deal att jag gör ett nytt försök att ställa undan vågen nu på måndag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Selma

det är peppande att väga sig när det går ber och jobbigt när det står still eller upp, men om du väger dig samma tid varje dag så lär du dig de olika cyklerna. Som kvinna kan ma. Ju öka och minska nåt kg på en dag. Jag känner mina nu, och är ok med det. Till slut. Efter ett helt liv med ångest över vikten.

Svar: Så sant! Skönt att du hittat en balans.
Joline

2015-02-19 @ 21:07:06
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0