Bra dag!

Jippie! En dag med mycket väl godkänt!  Det betyder alltså att jag skött mig utmärkt ;)
 
Igårkväll var jag på Bodybalance och det brukar ju vara helt underbart men igår gjorde det ont i ryggen och jag kände mig inte alls lika smidig som jag brukar göra. Bättre lycka nästa gång.
 
Idag har jag alltså skött maten och inte ätit något "dumt". Jag har till och med fått till en promenad till min syster (2*20 min) .
 
Man mår ju så bra av sådana här dagar, varför ska det då vara så svårt att få till dem? Kan någon svara på det?
 

Har jag en kanin på axeln? Haha!

Kommentarer
Postat av: Viveca Jansson

Åh! Vad härligt med en bra dag! Fint väder verkar du ha haft med, och snö! I Halmstad har det regnat nästan hela vintern.

Svar: Såå härligt, jag hoppas, nej läs, jag ska ha många fler sådana dagar!
Joline

2015-02-19 @ 09:49:31
URL: http://aceviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0