Min kropp svarar bra!

Ännu en dag har paserat och den har gått bra. Imorse ställde jag mig på vågen och min kropp svarar så bra på att jag sköter mig! Jag har inte börjat med någon strikt kost men att bara sluta äta godis varje dag gör min kropp glad direkt!
 
Jag har tänkt att jag behöver uppdatera er om vad som hänt i mitt liv så jag tänker följa en liten lista med ämnen som jag gjort. Kom gärna med tips om saker om det är något ni vill veta!
 
Listan ser ut som följer:
 
Dag 1 - Varför började jag blogga igen?
Dag 2 - Graviditet med allt vad det inneburit för mig.
Dag 3 - Ätstörningsmottagningen
Dag 4 - PT och träning
Dag 5 - Kosthållning
Dag 6 - Fysisk och psykisk hälsa
Dag 7 - Mamma och "missbruk"
Dag 8 - Min kropp och mitt inre i mötet med andra
Dag 9 - Anonym blogg
 
Kommer jag på några fler teman ska jag lägga in dom. Men som sagt, kom gärna med förslag.
 
 
 Jag och min nya kärlek!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller med, att inte äta godis varje dag gör kroppen mycket piggare.

Kul att du fan något som var intressant då. :)

2015-02-05 @ 07:45:23
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: anna

Åh, vad kul att du är tillbaka =)
Känslan att bli mamma, den är obeskrivlig. Min son är över 6 år och jag kan knappt tro att det gått så fort =)
Jag har inte bloggat på ett tag. Jag skulle starta företag, men sen blev jag så lack på det. Det är så mycket hysteri överallt. Alla kan och vet bäst, det står mig lite upp i halsen :(
Hoppas jag kan blogga lite idag igen. Blev pepp nu när du kommit tillbaka. Kramar i massor <3

Svar: Åhh, tack! Klart du borde blogga, jag blir ju jättenyfiken på ditt liv!
Joline

2015-02-05 @ 07:45:33
URL: http://coachingbyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0