Våga träna?

Jobbstarten har tagit all min energi men till nästa vecka hoppas jag att jag ska vara lite mer på banan. Tyvärr känner jag en liten förkylning i kroppen men jag hoppas att det inte utvecklas till något värre. När det gäller motion och träning så kommer jag att få lite motion till och från jobbet i form av cykling ca 15 min enkel resa. På tisdagar ska jag sticka direkt för att träna efter jobbet och jag borde även lyckas få till träning efter jobbet på onsdagar. Det vore väl kanon om jag kunde få lite rutin på det hela.
 
En kompis hörde av sig och undrade om jag ville gå på ett pass imorgon förmiddag. Jag har varit riktigt nyfiken på det förut men just nu känner jag mig så otaggad. Jag är ju gärna lite "allt eller inget-tänk" och eftersom jag inte skött mig särskilt bra är jag inte så sugen på träning heller. Men vi får se, jag har inte bestämt mig. Passet heter Bodycombat. Beskrivningen på passet är:
 
Till inspirerande musik och med effektiva tekniker från karate, taekwondo,
kung fu, kickboxning, muay thai och tai chi utmanar du din fantasimotståndare.
Vem är du? Laura Croft eller Bruce Lee? Klassen är upplagt som ett intervallträningsklass.
 
Jag är lite feg när det gäller pass som jag inte känner till så jag behöver ha lite god energi i kroppen för att vilja och våga gå.
 
Men vi får se hur det blir.
 
Mitt mål när det gäller träning är att komma till gymmet 3 gånger/vecka.
 
Tisdag: Bodybalancepass
Onsdag: Mitt eget styrketräningspass
Lördag: Kanske Bodycombatpasset ;)
 
Det är fullt realistiskt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0