Låter det ske

Nu har jag äntligen haft två riktigt bra dagar och vad händer? Jag pajjar det! Jag hade en plan inför dagen och jag och min skatt var hos min mormor en sväng i förmiddags. Då ringer mina kusiners mamma och vill komma förbi en sväng så vi blir kvar där. Jag har ingen lunch till varken mig eller lillen och min släkt är lite sådär med att äta lunch så vad händer? Det blir fika till lunch! Och jag låter det ske, jag låter två chockladbollar och massor med kex slinka ner i magen och sen är jag redo för att forstätta på samma bana. Men egentligen behöver det inte bli så! Jag låter det bli så, jag gör ett aktiv val att svulla resten av dagen!
 
Usch va jag behöver komma på rätt bana igen. Jag vet att det går och att jag kommer att göra det men det tar för lång tid!! Jag vill inte ha en massa äckliga plus på vågen men det kommer ju att bli så!!
 
Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0