Minst sagt sådär

Dagarna rullar på och det går minst sagt sådär. Men jag har inte tappat det totalt och det är skönt. Jag försöker att varje morgon lägga upp en bild på frukosten men sedan går det si och så. Jag har verkligen återfallit till småätandet och även en del svull på kvällen.
 
Igår flyttade jag hem igen till köksrenoveringskaoset men det känns ganska bra. Här finns iaf inga godsaker i skåpen! Jag ställde mig på vågen imorse och den sa ca + 0.7 kg och det kan jag verkligen leva med. Men jag vill inte ha en massa + i min "statistik". Tänk att sådana hjärnspöken ska jaga mig också! Jag tänkte iaf att jag ska sammanställa min viktminskning så att jag får bättre koll på hur det har sett ut.
 
Nästa vecka är min PT tillbaka så då börjar allvaret på riktigt. Vi satte upp ett mål att jag skulle gå ner till 95 kg och det har jag inte klarat så det känns jättesurt. Jag känner mig som en riktig förlorare som inte kan klara något! Jag är så besviken på mig själv och ja, jag skäms lite inför min PT. Men hon har varit ett underbart stöd dessa veckor! Trots att hon varit på semester har hon kommenterat mer än någonsin på min instagram! Underbara hon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0