Sjunde veckan

Igår var det tisdag igen och min våg sa -0,2 kg och PTns våg +-0 kg. Det får man ändå vara väldigt nöjd med eftersom jag haft några rejält urspårade dagar! Jag har inte haft en enda plusvecka än så länge!!

 

Men det är lite tungt med motivationen. Jag är bra sugen på att äta och det känns som att min viktminskning går så långsamt! Men det är ju inte konstigt eftersom jag inte sköter mig! Det blir verkligen en ond cirkel.

 

Däremot träffade jag en klient på jobbet igår som sa att det såg ut som att jag gått ner i vikt. För att citera henne så sa hon ”du har ju varit mer pluffsig förut”. Haha, jag tar det som en komplimang.

 

 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ojoj! Inte långt kvar nu till tvåsiffrigt! Keep up the good work tjejen! Kram /findingme.blogg.se

2015-06-04 @ 19:15:09
URL: http://findingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0