Skit också

Idag är det tisdag men jag väljer att ta mina vägdagar lite när det passar ;) Förra veckan blev det torsdag och det kanske blir det den här gången också. För den psykologiska faktorns skull så vill jag att vågen ska vara min vän och då får jag anpassa mig lite efter ett bra resultat… sjukt va? Jag har slarvat en del också, speciellt på kvällarna. Jag har så jäkla svårt att låta bli!!
 

Nu till något annat. Jag skulle egentligen ha gått på semester men jag valde att jobba en vecka till och tror ni att jag ångrar mig bittert!? Det händer akuta saker på löpande band och jag har så svårt att hitta en balans i hur jag ska hantera det. Jag går gärna igång och jag går med klienterna. Jag har svårt att bromsa, sätta gränser och se på vad som egentligen är rimligt att åstadkomma. När livet är tufft så blir jag också väldigt intresserad av att äta! Fy fan va jag vill att den här veckan ska vara slut.

 

 

Kommentarer
Postat av: Viveca Jansson

Håll ut, snart är veckan slut! Det är svårt att ta beslutet att inte äta när livet kör ihop sig, och ännu svårare att hålla fast vid det. Du fixar det!

2015-06-30 @ 20:11:21
URL: http://aceviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0