Vilken lättnad!

Jag trodde att vågen skulle visa + men min våg visade -0.1 kg och PTn:s våg -0.4 kg. Den psykologiska faktorn i att klara sig utan ett + är enorm! Jag har varit så målinriktad och jag klarade det!
 
Min PT sa att jag ska vara stolt över att jag är under 100 kg och att jag gått ner 6 kg hittills. Men jag är varken särskilt stolt eller glad. Jag tror inte på min förmåga och att jag verkligen kommer att stanna under 100. Det känns som att jag vilken sekund som helst kan vara där igen. Det blir kanske mer verkligt om jag kommer längre bort från 100-streckett. Min PT sa att jag ska ta något som motvarar den vikt jag förlorat och på så sätt visualisera det... det kanske vore något....
 

Kommentarer
Postat av: trillingnöten

Någon jag känner lägger kulor i en burk. En kula=ett kg :)

2015-06-26 @ 00:33:55
Postat av: Malin

Vid mina första -4kg som tog en EVIGHET så fyllde jag PET-flaskor med vatten o la i en påse. Helt plötsligt kändes det väldigt bra jobbat!!

2015-06-26 @ 06:12:44
Postat av: Viveca Jansson

Gå till affären och lägg ihop 6 kg smör i en korg så kommer det att kännas bättre.

2015-06-26 @ 09:40:25
URL: http://aceviv.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Du har många bra förslag här i kommentarerna :) visst vill man ha en raketstart med vikten men jag tror starkt på att man lättare håller vikten om det går lie långsammare. Annars kommer kroppen bara att kämpa sig tillbaka till den vikten en hade innan.

Svar: Så sant! Det är nog bäst såhär!
Joline

2015-06-27 @ 08:47:13
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: madde

Bra kämpat =) Håller med föregående talare, att det är lättare att hålla vikten om det går långsammare än snabbt!

2015-06-27 @ 14:22:36
URL: http://madderavald.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0