Blödig

Vill bara säga att det löste sig bra med jobbet. Jag pratade med chefen och hon ställde upp på bästa sätt! Så skönt!
 
Jag känner mig lite extra blödig och för att forsätta på det temat så har jag faktiskt fått mens! Den har inte blivit regelbunden sedan jag fick barn så det kom lite som en överaskning. Jag tycker inte riktigt att jag sett några tecken på att den varit på gång men idag har jag känt mig så emotionell och ja, blödig!
 
Nu kommer jag att vara hemma resten av veckan och det känns lite sådär men samtidigt... det är okej. Jag får spendera lite tid med min skatt och ta nya tag med jobbet nästa vecka. Vi måste få detta att fungera på något sätt. Det är som sagt en helt ny värld när vi är två personer som båda tycker att vi har såååå viktiga jobb. Eller nej, det har vi inte. Vårt viktigaste jobb är vår lilla skatt! Vi får helt enkelt lära oss med tiden hur detta ska gå ihop.

Kommentarer
Postat av: CG

Skönt att det löste sig med chefen! Jag har själv inga barn men där jag jobbade (oxå soc.tjänsten) så kunde faktiskt assistenterna i receptionen ibland ringa till någon familj för att bara förmedla att soc.sekr var sjuk men skulle återkomma direkt när hen kom tillbaka. Det fungerade bra!

2015-03-04 @ 19:23:57
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com
Postat av: Selma

Bra att det löste sig! Det brukar ofta göra det på ett eller annat sätt vid vab. Gäller att man turas dock, bådas jobb är viktiga!

2015-03-05 @ 05:53:06
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
Postat av: Madde

Jag hade sälvsvårt för spetsiga naglar när jag börja göra dom för typ 3år sedan men nu älskar jag det! :D

2015-03-05 @ 07:45:02
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad skönt! Försök att komma ihåg den känslan nästa gång, det är så härligt när man känner att man har stöd omkring sig på arbetsplatsen..

2015-03-06 @ 07:37:45
URL: http://huvudroll.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0