Jag blir så jävla arg!!

Fy fan va arg jag är just nu! Jag har ju som sagt börjat jobba och då blir det en massa sjukdom här hemma!! Det här har varit min oro hela tiden inför jobbstarten för hur fan får man jobbet att fungera om ens barn blir sjukt?!
 
Fan, fan, fan! Jag skulle ha gått till jobbet idag men då blir min kille sjuk och ja, då blir jag ju tvungen att stanna hemma! Jag behöver verkligen vara på jobbet eftersom jag har en viktigt ärende som jag måste ringa och kolla läget med och iaf kunna förklara varför inget händer!! Jag vet inte, är det mig det är fel på? I förra veckan satt jag på ett möte och säger till en familj att vi ser jätteallvarligt på det här och att vi ska träffas direkt i nästa vecka! Idag är det onsdag och jag har fortfarande inte kontaktat familjen! Jag har ärendet med en kollega som också har barn och hon är också borta idag. Jag var själv sjuk i måndags, igår var vi på utbildning och idag måste jag vara hemma med mitt barn. Jag ringde en kollega men hon ville inte bli inblandad... tack för den. Nu har jag försökt att nå min chef men jag sitter här och har ont i magen för att det känns som att jag är till besvär. Jag har alltid tagit mycket stort ansvar för mitt jobb och nu mår jag så dåligt över att det blir såhär! Jag måste få tag på chefen men hon är inte helt lätt att resonera med heller men är det inte rimligt att någon iaf kontaktar familjen för att berätta varför ingen hör av sig?! (För er som undrar så jobbar jag inom socialtjänsten).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0