Nu är jag igång

Jag har inte fått något svar på mitt mejl ännu och oron börjar krypa sig på. Jag ångrar nästan lite att jag skickade mejlet.
 
Men nu har jag iaf satt igång med mitt instagramkonto och ni får jättegärna följa mig! Det blir dock många uppdateringar per dag eftersom jag fotar allt jag äter och kommer väl fota någon träningsbild och så också. Det kommer ta lite tid att få in rutinen men det är ganska kul och jag känner mig taggad!
 
Följ mig gärna på jln.84 !! Där får ni även se det skrämmande resultatet på vågen....
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag följer gärna och ska försöka peppa dig framåt! Peppkram!

Svar: Pepp är toppen!! Tack!
Joline

2015-03-31 @ 21:51:26
Postat av: Annika

Jag följer!:D

Svar: Tack!! :)
Joline

2015-04-01 @ 07:55:15
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0