Denna våg alltså...

Hoppsan, nu har några dagar rullat iväg och jag har inte bloggat något. Jag tycker att det går fortsatt bra men... det tycker inte vågen! Jag vet att jag inte borde väga mig varje dag men jag gör det! Hur som helst så visade vågen 102.3 kg i fredagsmorse! På kvällen åkte jag till en kompis och vi gick ut och åt och drack gott. Inget överdrivet men en förrätt, varmrätt, ett glas vin och fyra drinkar. Dagen efter blev det en frukost bestående av två mackor med ägg och lite majonäs. Efter det fikade vi och åt kladdkaka och glass. I övrigt höll jag min "normala" kost. Nu är ju frågan vad detta borde resultera i på min våg? I fredas visade den alltså 102.3 kg och idag visade den 104.0 kg! Är det rimligt?! Men det har hur som helst inte hindrat mig. Jag är på banan igen och jag känner mig ändå lugn.
 
Och vet ni! Jag köpte faktiskt min favoritchoklad som jag hittade i en butik och jag har inte rört den!! Jag har haft den i väskan i två dagar och nu har jag lagt den i ett skåp. Tidigare kunde sådan ge mig den största ångesten ever men nu känner jag mig lugn och målinriktad! Det är häftigt!!
 
Hoppas det är bra med er där ute!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tror inte riktigt på att de två kilo visar hela sanningen. Tror det kanske kan ha att göra med att kroppen håller på att bearbeta sakerna som du åt eller att du har ätit för mycket så att maten i kroppen lagt på lite vikt. Men tror nog att det sjunker igen tills det är dags för vägnig!
Kämpa på! :)

2015-05-04 @ 09:48:27
URL: http://sizesixteen.blogg.se
Postat av: Louise

Tror inte riktigt på att de två kilo visar hela sanningen. Tror det kanske kan ha att göra med att kroppen håller på att bearbeta sakerna som du åt eller att du har ätit för mycket så att maten i kroppen lagt på lite vikt. Men tror nog att det sjunker igen tills det är dags för vägnig!
Kämpa på! :)

2015-05-04 @ 09:48:27
URL: http://sizesixteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0