Erkände

En riktigt jäkla bra vecka är slut! Jag är sjukt nöjd över min insats och jag tror att det kommer att visa sig på vågen. Jag har ju sagt till min tränare att jag ska försöka att inte väga mig varje dag och det har jag faktiskt inte gjort... men jag har vägt mig ett par gånger. Igår var jag på riktigt dåligt humör men efter en lång promenad kändes det bättre så då tillät jag mig att snegla på vågen. Då sa den 101,6! JIPPIE! Problemet var bara att den sa 101,6 imorse också. Men ändå, är det resultatet på vågen imorgon så har jag en viktminskning på - 0,9 kg och det är helt okej!
 
Nu till något annat. Min kille har inte vetat att jag "dragit igång" med min PT igen. Jag försökte berätta för honom en morgon och då vräkte han ur sig "du betalar inte någon jävla PT för att följa dig på instagram". Då hade jag inte lust att prata om saken mer. För övrigt så vet jag att min karl inte är den charmigaste när han är på det humöret men jo, jag tror han sa så. Nu har han väl förstått att något pågår och frågade rakt ut. Då berättade jag motvilligt. Han blev mest sur för att jag inte berättat för honom och inte för att det är så dyrt. Han har väl också kommit till insikt med att alla sätt är nödvändiga för att jag ska bli "frisk".
 
Har för övrigt varit på min morgonyoga nu! Ville bara skryta lite ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Av vad man kan utlösa av din blogg verkar din största övervikt vara just din karl... Jag tycker du är grymt duktig ovh stark som kämpar på, och du KOMMER lyckas!

Svar: Haha, det ligger något i det!
Joline

2015-05-18 @ 13:26:50
Postat av: Annika

Åh vad roligt att detgår bra!
Säg till din kille bara att vara lite "jävla" trevlig också så blir det nog bra! =)

Svar: En charmkurs är vad han skulle behöva ;)
Joline

2015-05-19 @ 08:31:05
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0