Före- och efterbilder

Nu har jag äntligen tagit lite "efterbilder". De första bilderna tog jag i februari 2015 och då vägde jag 103,8 kg. De andra bilderna tog jag nu i oktober och då vägde jag 94 kg. Alltså en viktskillnad på - 9,2 kg. Ser ni någon skillnad? Jag tycker inte att skillnaden är så stor faktiskt, speciellt inte på magen. När jag tog de nya bilderna var jag v. 14 + 0 så särskilt mycket gravidmage är det ju inte bakom fläsket. Däremot ser jag ganska stor skillnad på ryggbilden och det är ju kul!
 
Roligt ändå att det äntligen blev av att jag tog bilderna. Jag inser dock att de nya bilderna inte är helt optimala men de visar väl något iaf. Synd bara att jag inte kollade på de tidigare bilderna så jag hade hållt telefonen på ungefär samma sätt. Det ni tyvärr inte ser skillnaden på är ansiktet. Det skulle ha synt på bilden i profil men där håller jag tyvärr telefonen framför hakan på de nya bilderna.
 
        
 
 
 
 
     
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker det är stor skillnad på magen också!! Heja dig!

2015-10-31 @ 21:44:04
Postat av: Annika

Ja men visst syns det skillnad!!! Bra jobbat! :D

2015-11-01 @ 17:43:27
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com
Postat av: CG

Svårt det där med skillnad eller inte... men jag tycker att jag ser det skillnad både på mage och rygg. Bra jobbat!! Har du mätt dig? Brukar säga en hel del det också :-)

Postat av: madde

Tycker det är skillnad på allt =) Bra kämpat tjejen =)

2015-11-02 @ 11:10:33
URL: http://madderavald.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Men alltså du ser ju verkligen inte ut som 100+ på förebilderna, är du skitlång?? Bra jobbat i alla fall, jättefin!

2016-04-10 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0