Tillbaka igen!

Hoppsan, vad hände här? Jag försvann visst från radarn ett tag!

 

Men här är jag, ganska pigg faktiskt. Jag mår verkligen bättre fysiskt men psykiskt är en helt annan sak. Efter att jag låg hemma i några dagar för ett par veckor sedan så har något förändrats. Eller nja, det var något innan som inte kändes rätt heller men det har blivit värre! Jag känner ett sådant motstånd till jobbet så det är otroligt! Jag känner även att det är i princip vidrigt att lämna mitt barn på förskolan för att jag ska sitta framför en dumburk. Oj, oj, det är så mycket tankar som snurrar så egentligen har jag massor att skriva om. Men jag tar det en bit i taget. Nu är jag tillbaka här iaf och det känns skönt.

 

Jag kan informera om att det går bra på vågen! Matlusten är inte på topp än så det är bara att njuta. Visserligen har det åkt ner en och annan godis men än så länge är vågen ”snäll”.

 

Sedan jag uppdaterade sist har det gått två veckor. Båda veckorna har resulterat i en viktminskning på - 0,3 kg vardera. Det känns toppen, sakta men säkert neråt alltså!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0