Veckans resulat

Oj, va dagarna springer iväg. Men det är inte så att jag smitit från min vägning denna vecka, nej, nej jag håller fast vid det!
 
Jag skulle säga att veckan har rullat på i samma (ganska dåliga) bana men jag kom iväg på min träning och jag skulle säga att livet går något bättre. Resultatet blev + 0,3 kg och det kan jag leva med. Jag känner mig faktiskt något hoppfull och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför.
 
Träningen i form av bodybalance mår jag otroligt bra av! Efter passet känner jag mig så smidig och det känns som att magen "åker in" lite i kroppen. Jag märker visserligen att jag blir osmidigare var vecka men det är ju inte så konstigt med tanke på att magen växer. Jag är ändå grymt imponerad av vad som går att göra i v 31! Efter passet frågade tränaren hur det är med mig och jag svarade bra. Sedan sa hon att jag var så fin. Det värmde mitt hjärta. För sanningen är att jag känner mig lite ledsen för att jag är så stor och gravid. Jag vill vara sådär fint gravid som andra, lite smalare människor är. Men, men, jag får väl hoppas att jag får chansen att vara gravid en tredje gång ;)
 
Idag hoppas jag verkligen att jag kommer iväg och tränar lite själv i gymmet. Mitt mål är att träna 2 gånger/vecka och det är FAN inte orimligt!!
 
Här kommer veckans vågbild och magbild, nu i v 31.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0