Veckans resultat

+ - 0 kg!!! Jipppie! Det känns faktiskt kanon! Även fast jag inte gjort ett skit för att förtjäna det!
 
Livet är bra kämpigt nu och jag tar (nästan) varje tillfälle i akt till att "synda". Igår på morgonen bröt jag till och med ihop. Jag gick in till min kille vid 06,40 och grät (han sover i ett eget rum pga. det brutna nyckelbenet). Jag hade sovit så illa och min son hade nyligen somnat om i vår säng efter att ha vaknat. Jag hade panik för jobbet och massor med akuta saker som jag måste göra och jag kände bara att jag inte orkade mer. Jag hade sovit urdåligt också så ingenting kändes bra! Vi tog ett steg i taget och jag lyckades komma iväg med sonen till förskolan och mig till jobbet. Det är verkligen inte värt att ha det såhär! Det här jobbet kan dra åt h**vete.
 
Det här med sömnen får jag nog skylla en del på mig själv också. Jag tror inte att det påverkar sömnen positivt att jag trycker en massa socker på kvällen! Jag sover verkligen dåligt på nätterna vilket aldrig brukar vara ett problem för mig. Det kan väl ha massor med förklaringar och det är väl bara att ta sig igenom. Jag är ändå så överraskad över hur bra det går att sköta liv och jobb trots dålig sömn! Eller ja, bra och bra... att bryta ihop kl 06,40 är väl ett tecken på att det inte går så bra...
 
Nog om det. Jag var på gymmet igår och fick ett nytt träningspass som ska passa lite bättre nu när jag är gravid. Det var en del roliga övningar så jag känner mig lite pepp också. Kvinnan som jag fick passet av sa att jag var stark, stabil och hade bra kroppskontroll och sådant värmer verkligen! Nu är planen att jag ska träna mitt eget pass 1 gång/vecka och 1 gång/vecka bodybalance. Det känns som ett rimligt mål.
 
Här kommer en vågbild och en magbild. Nu är jag i V 29.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud vilken fin mage!

Trist med sömnen, men träningen kan ju hjälpa med det också! Det är ju jätte bra att du försöker träna och inte seg graviditeten som en anledning att inte träna. En stark kropp är nog bra att ha till förlossning och sen kånka på en baby=)

2016-02-04 @ 09:34:40
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com
Postat av: CG

Inte kul alls med sömnen och stressen med jobbet :-( Du får ta hand om dig ♥
+-0 på vågen är ju iallafall en helt okej resultat! Och att du tränar är ju jättebra :-)

Kämpa på! Kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0