Veckans resultat

Första veckan med mitt nya "instagramliv" har passerat och jag har gått ner 1,1 kg! Det tänker jag allt vara glad för med tanke på att det varit påsk och allmänt godisfrossande. Men tänk om jag hade skött mig helt och hållet, vad hade jag gått ner då?
Jag har fått mejl från min PT igen med prisförslag och jag får betala för ett PT tillfälle/vecka. Då kollar hon av min Instagram någon gång varje dag och vi ser till att ha en bokad tid för vägning och pepp varje vecka max 30 min.
 
Det tycker jag låter helt okej. Men jag får allt lite oro i kroppen av tanken. Jag känner att vi behöver träffas för att sätta igång för allt jag bara tänker på är att frossa så mycket som möjligt innan jag sätter igång med henne. Usch va de här på ett sätt är jobbigt. Jag gör det av fri vilja ändå skriker något i mig NEEEEEEJ!
 
Jag kan redan nu erkänna att jag vill köpa en Ben&Jerrys på vägen hem från jobbet. Min kille ska åka iväg och köpa några fälgar ikväll men han kommer vara hemma till 8 igen. Jag lägger min lilla skatt 19,30 och han vägrar somna nu för tiden så jag kan redan nu föreställa mig den "pressen" som jag kommer att känna. Tanken på att jag vill att han ska somna så att jag får gå ner och äta glass innan min kille kommer hem. Fy fan men detta är sanningen, det är vad som snurrar i mitt huvud just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt att det verkar komma igång med en pt för din del, håller tummarna att du får ute det du vill och behöver av det!

2015-04-09 @ 08:28:43
URL: http://enoviktigblogg.blogspot.com
Postat av: Louise Sörensson

Känner igen mig i det där tänket, att om jag gör det nu så får ingen veta. Men tänk efter några extra gånger innan du stoppar det i munnen. Är det verkligen värt det?
Kämpa på!

Svar: Jag måste verkligen börja tänka efter! På det sättet känns det bra att jag ska fota allt jag äter. Då hinner jag ju tänka innan eftersom jag verkligen måste göra en aktiv handling och lägga upp det på instagram innan jag "sätter igång".
Joline

2015-04-09 @ 16:17:35
URL: http://sizesixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0