Veckans resultat

Då var det dags igen för veckans resultat men vet ni, jag är ganska nöjd! Världens minsta + men ändå! Jag känner att jag är i en vändpunkt just nu. Jag vet att mitt liv kommer att gå upp och ner, jag kommer inte vakna upp en dag och aldrig mer falla ner i onyttighetsträsket men det finns olika grader i helvetet så att säga.

Just nu känner jag mig otroligt äcklad av mig själv. Jag har låtit mig själv gå upp 5 kg sedan innan jul och nu måste jag börja kämpa för att få dom att försvinna igen. Men tänk att 5 kg kan göra så mycket. Mina lår har verkligen blivit mycket större och gropigare, jag har t.om. fått eksem i knävecken! Är jag så tjock att det blir resultatet? Jag vet inte men jag har aldrig haft det förut! Jag ser själv i spegeln att mitt ansikte ser mycket mer svullet ut och jag får den där dubbelhakan som jag INTE uppskattar!

Nu till veckans resultat. Något jag ska göra från och med nu är att räkna veckor. Det är ingen ”magisk” måndag idag men från och med nu ska veckans resultat presenteras i följd och denna vecka är för känslans skull vecka. nr 1

Förra veckan: 104,2 kg

Denna vecka: 104,3 kg + 0,1 kg

 

Vecka 1: 104,3 kg


HERREGUD! Jag publicerade nyss en bild på vågen men när jag gick in och kollade på den insåg jag att min glasvåg speglade lite mer än vad jag ville dela med mig av så denna vecka får ni ingen bild på vågen. Vilken jäkla tur att jag såg det! Nog för att jag bjuder på mig själv men även jag har gränser, haha! Någon mer som väger sig naken ibland?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har en precis likadan våg som dig och jag har försökt fotat otroligt många gånger men lyckas alltid få de bilder som speglar och jag väger mig alltid på morgonen i badrummet utan kläder för att få så rättvis vikt som möjligt varje vecka och därför publiceras aldrig mina vågbilder just pga att det speglas. Kanske beror på hur lampan sitter i badrummet eftersom jag inte lyckas få det icke speglat...

2015-03-23 @ 21:32:42
URL: http://vagenarintealltidrak.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Åh haha vilken tur att du såg det!!

2015-03-24 @ 19:46:42
Postat av: Rundamamman

Haha! :D Tur du upptäckte det i tid, hade kunnat bli en lite väl avslöjande bild! ;)

2015-03-30 @ 09:30:39
URL: http://rundamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0